אסור לעשות כן, ואף על גב דקיימא לן דאין הונאה לקרקעות וכמו שכתב בשלחן ערוך (חושן משפט סימן רכ"ז סעיף כ"ט), מכל מקום איסור דלא תונו יש בהם. וכמו שכתבו הרמב"ן וספר החינוך והוהבא בחידושי רבי עקיבא איגר שם. וגם לדעת החולקים וסוברים דגם לאו אין בהם וכמו שכתב הגאון רבי עקיבא איגר שם. מכל מקום לא גרע מהונאת דברים וגניבת דעת וכמו שכתב מהרש"ל והובא בסמ"ע שם (סעיף קטן נ"א), ודוקא אם זה מחיר מופרז שאין מי שמוכר במחיר כזה, אבל אם יש שמוכרים ביוקר במחיר כזה אין בזה הונאה. ועיין בשלחן ערוך (שם סימן רל"א סעיף כ'). ואף לפי מה שכתב מרן הבית יוסף (שם ראש סימן ר"ט) שבדבר שאין שומתו ידועה אין הונאה. עיין שם. יש לומר שבמחיר מופרז מאוד שניכר לכל שאין מחיר כזה יש הונאה. ובפרט שהב"ח והש"ך שם סוברים שגם בדבר שאין לו שומה ידועה, שייך אונאה. עיין שם.