שאל את הרב
print
אא

הנחת רגל על רגל בבית הכנסת, אסור או אינו ראוי? והאם יש חילוק בין מי שמתפלל או מי היושב סתם בבית הכנסת?

רבני בית ההוראה

אסור להניח רגל על רגל, משום שלא ראוי לעשות כן בבית כנסת שבו אנו מצווים לשמור על קדושתו וזה מן הדין. שהוא מקדש מעט. ואין חילוק בין אם הוא מתפלל או לא (משום שאסור משום כבוד מקדש מעט) 
[ואף שיש דברים שהתירו במקום שדרך הכלל לעשותו, מכל מקום בנידון דידן אף במקום שדרך לעשות כך אין להתיר] (ילקו"י סימן קנ"א אות י"א)

ע"ה רז צבי הרשפיניז ס"ט
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן