חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

הנחת רגל על רגל בבית הכנסת, אסור או אינו ראוי? והאם יש חילוק בין מי שמתפלל או מי היושב סתם בבית הכנסת?
אסור להניח רגל על רגל, משום שלא ראוי לעשות כן בבית כנסת שבו אנו מצווים לשמור על קדושתו וזה מן הדין. שהוא מקדש מעט. ואין חילוק בין אם הוא מתפלל או לא (משום שאסור משום כבוד מקדש מעט)
[ואף שיש דברים שהתירו במקום שדרך הכלל לעשותו, מכל מקום בנידון דידן אף במקום שדרך לעשות כך אין להתיר] (ילקו"י סימן קנ"א אות י"א)