שאל את הרב
print
אא

לכבוד הרב , השם שלי שקראו לי בברית זה דוד , (על שם סבי ז"ל שנפטר בגיל 47 מדום לב השם יצילנו ) , לפני שש שנים הוספתי את השם נועם כשם ראשון בהמלצה והתייעצות עם רב כל שהוא מקהילת ברסלב מסויימת , היום אני מבין שאני צריך את ההכוונה של הרב לדעת אם השם נועם דוד בשבילי זה טוב או שצריך להוריד /להוסיף וכו . תודה (מאחר והוסבר לי אות נון ודלית זה יכול לתת אי יציבות בשם , לא מבין בזה , אשמח לעזרת הרב שליט"א

הרב חנוך הכהן

איני יודע אם טוב היה מעיקרא להוסיף את השם “נועם”. מכל מקום לאחר שהוסיפו, גם שם זה וגם השם דוד הם שמות טובים, לא נראה לי שצריך לשנות אותם.

ומה שכתבתם ש נ’ ו ד’ נותנים אי יציבות, לא נראה לי לחשוש לזה, ואין סוף לרעיונות כאלה. כדאי להתרכז יותר בבטחון בה’ וירא”ש ולימוד תורה וכיו”ב.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן