Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום לכבוד הרב, במסגרת קורס ישר ללימוד תיכנות, היתה אפשרות לקבל מלגה לפי תנאים מסוימים. לפני מענה על השאלון כתוב "יש למלא את טופס הבקשה רק אם יש לך בעיה מהותית בתשלום". עמדתי בכל הקריטריונים ששאלו בשאלון לקבלת המלגה, ונתנו לי מלגה של 70% מעלות הקורס העניין שבנוגע לשאלה ההתחלתית לגבי הגשת הבקשה רק אם יש בעיה מהותית, זה לא בדיוק ככה.אני לא עובד תקופה ארוכה (וגם במהלך הקורס יש התחייבות לא לעבוד במשך חצי שנה נוספת), ומטפל באבא שלי ומקבל ממנו תמורה כספית, אבל יש לי כסף (וגם מספיק היה לשלם עלות מלאה של הקורס) שאני שם בצד ואני צריך לכל מיני הוצאות לפני חתונה ורכישת רהיטים לפני מעבר דירה. שאלתי פוסק ואמר " אם הנך עומד בתנאים תגיש בקשה" רק שלא הצלחתי להבין ממנו לפי הפרטים שמסרתי האם במקרה שציינתי זה בסדר או לא ואם יש פה גזל במקרה הנ"ל?

הרב אדיר כהן

בכל היוצא בזה צריך לאמוד דעתו של בעל הבית וכדאי לנסות להתעמק ולחשוב על כך, ולכאורה מסתבר שכל מי שמוכיח לו שעומד בכל הקריטריונים שהציב, ראשי הוא לקבל מלגה, ומה שיש כסף בצד אין זה הכרח שאין אתם צריכים לסיוע בפרט שעדיין הוצאות החתונה וכו’ לפניכם.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן