חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

שלום וברכה רציתי לשאול אני בשנת אבל על אבי וחברה קרובה מאוד מתחתנת {אדגיש שהיא מאוד רוצה את השתתפותי אבל אמרתי לה שאני צריכה לשאול רב} האם מותר לי להשתתף בחופה? תזכו למצוות
כל שאם לא תבוא תפגם משמעותית שמחת הכלה, מותר לה לבא לחופה בלבד ולצאת, אבל בדרך כלל מקבלים זאת בהבנה שבתוך שנת האבל לא באים, ויהיו בע”ה עוד שמחות.