שלום וברכה,
אדם הלך לבית מלון, ושילם סכום גבוה מאוד.
אבל היתה בעיה של חדרים מלוכלים עם מעופפים, ומקלחת שבורה, וריח רע בחדר, ולא באו לנקות, והכל היה מאוד מוזנח בדרגה ממש ממש רצינית.
והשאלה היא כך:
שפנו למנהל המלון, אמר "ככה זה " והוא מוכן לתת 10 אחוז לפעם הבאה, המתארחים במלון אמרו שזה לא בסדר, וקודם כל הם לא מתכוונים לחזור למלון הזה, ודבר שני הם רוצים יותר החזר ממה ששילמו. (ובאמת בשביל סכום כזה גבוה ששילמו ועזבו את ביתם, להגיע לדיר חזירים כמשמעו! )האם מותר להם להתקשר לחברת כרטיס האשראי (חברה אמריקאית), ולבקש להחזיר חלק מהכסף. שם באמריקה יכולים להחזיר לבעל הכרטיס לפי בקשתו כמה כסף שירצה.שככה זה באמריקה, הלקוח תמיד צודק, שלא כמו בממשלה הרשעה שהפקידים ובעלי העסקים יכולים לעשות מה שרוצים, והאזרח יכול להתלונן עד השמים ולא יקבל כלום. פה בארץ הפקידים הם בעלי הכח וחברות האשראי מאחוריהם, ושם באמריקה אם מישהו מתלונן על פקידה או אחות בבית חולים או כל שכיר שמדבר בחוסר כבוד ללקוח, אותו אחד יום למחרת כבר ימצא את עצמו ברחוב מחפש עבודה, ולכן מחנכים את הציבור האמריקאי להיות מתורבת עם הלקוחות.