Menu
שאל את הרב
print
אא

עדיף תשובה מראש הישיבה אם ניתן. לאחרונה הכרתי תופעה גדולה של אנשים שאחד מבני משפחתם אומת לקורונה או שיש להם תסמינים של מחלת הקורונה אך אינם מוכנים להבדק מחשש שימצאו חיובים ובינתיים חלק מהם נשמרים מקרבת אנשים אך נמצאים עם בני משפחתם ובני משפחתם הולכים למוסדות הלימוד ולאנשים אחרים. ויש שגם הם עצמם מסתובבים חופשי בין בני אדם. וכמה תשובות יש לדבר חלק טוענים שכבר זה לא מעניין אף אחד מי חולה ומי לא, וגם מי שזה מעניין אותו אם לא ידבק ממני ידבק מאחר. או שבין כה הממשלה עושה ככל העולה על רוחה אז למה שאני יזהר. או אף אחד לא נבדק ולא נזהר אז למה שאני כן. או שאני לא רוצה לצאת חיובי ואז ישאלו אותי איך יצאת מהבית אך אני נזהר מאנשים ולא מתקרב עליהם הרבה (מתפלל בעזרת נשים) ובני המשפחה לא צריכים בידוד כי אני לא חולה מאומת. רציתי לשמוע דעת תורה דחופה בעניין ועדיף מאוד תשובה ממרן ראש הישיבה שכולנו תלמידיו ונשמעים לו.

הרב חנוך הכהן

התעכבנו לנסות להכניס את השאלה למרן שליט”א ולא עלה בידינו.

לענ”ד הרבה השאלות ואולי רובם הלב יודע אם זה תירוצים או טענות אמיתיות, כמו הטענות שהממשלה עושה מה שרוצה (מה זה קשור אלינו?), אף אחד לא נבדק (כנ”ל), ומאידך אם האדם נזהר באמת לא להדביק טנמצא רק בעזרת נשים מסתבר שאין חשש. ותן לחכם ויחכם עוד.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן