ניתן לעשות מי שבירך מי שבירך אמותינו הקדושות שרה רבקה רחל ולאה יברך את ( השם הקודם) ויקרא שמה בישראל (השם הקודם יחד עם השם החדש ) הקב”ה יזכה אותה לברכה והצלחה ויציל את ( שתי השמות יחד ) מכל צרה ונזק ויבטל מעליה כל גזירות קשות ורעות . הרחמן ברחמיו יגזור גזירות טובות על (שתי השמות יחד ) ותזכה לבריאות איתנה אושר ועושר וחיים טובים ששון ושמחה ובכל אשר תפנה תשכיל ותצליח אמן
נ.ב האריכות בנוסח היא כדי לקרא שלש פעמים בתפילה בשם החדש . וכמו שעושים בשינוי השם המופיע בספרי התהלים
מהמילה רב אין ראיה, כי מצינו כיוצא בזה גַּן – גִּנָּה ועוד.
את דחית הראיה מהמילה בריבי לא הבנתי, דמה ענין צירי לפתח. וגם אותם הקוראים רֵבִּיהוא בדרך אי הקפדה, וכמו מילים רבות שהם מחליפים בהם את הניקוד, והם מודים שאין הניקוד כך.
וזה כלל גדול בענין, כאשר עדה אחת מקפידה לשמור על צורת קריאת המילים השונות, ואילו האחרת אינה מקפידה בכך, על פי רוב הצדק עם הראשונה, ומאידך מקושיות לא מתים, ורבות מהקושיות הנראות בתחילה כהר תבור, מתברר אפילו אחר זמן רב שאינן נכונות כלל.
העי’ן נבלעה כדרכם של בני אדם להבליע אותיות אה”ע. ובירושלמי יש ר’ לעזר ור’ ליעזר במקום ר’ אלעזר ור’ אליעזר. ואין צורך לחפש בזה טעמים נסתרים. כיון שמקור השם הוא זְעֵירָא (יידוע של זְעֵיר), הרי שבהשמטת העי’ן קוראים זֵירָא.
וכמובן א”צ לבטא את הע’ שהרי אינה נמצאת כלל.
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.