שאל את הרב
print
אא

שלון מדוע הבית של "בו" דגושה, הרי היא אחרי האות ה ? תודה

הרב חנוך הכהן

מכיון שבמילים אלו יש את הכלל הנקרא “דחיק” שגורם לעשות דגש חזק בב’, וממילא מתבטל הכלל של אחרי אה”י. (אם תרצו הרחבה בכלל של “דחיק” תשלחו שוב שאלה).

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן