האם יש בעיה להתפלל במניין אשכנזי/חסידי, במציאות שיש לי מניין ספרדי אך המניין בשטיבלך נוח לי יותר (מכל מיני סיבות מוצדקות), האם צריך להתאמץ להתפלל בדווקא במניין הספרדי, או שכל עוד אני מתפלל בנוסח הספרדי באופן אישי אין משמעות למניין. אני מתכוון לשלושת התפילות - שחרית מנחה וערבית בשבת ובחול.