שאל את הרב
print
אא

אם כן, האם לברך גם בבוקר וגם בערב? ומה עם הברכה האחרונה?

רבני בית ההוראה

אם הן מקשיבות מברך להן בערב וגם בבוקר, כמו לגברים שאף הם היו באותו הנס. אבל ברכה שלאחריה אין לברך אלא בעשרה. והנוהגים לברך גם ללא עשרה אין למחות בידם שכן דעת רוב ככל הפוסקים. (סנסן ליאיר עמוד א' אות ד').
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן