אצל כל עדות הספרדים, אלו שהניחו גםתפלין של רבנו תם הניחו שני הזוגות יחדיו. ואם אנחנו תופסים שבזמנינו אין בהנחת תפלין של ר"ת משום יוהרא (כמו שכתב בספר הליכות עולם חלק א' עמוד כג), א"כ יכול להניחם יחדיו. רק כאן בארץ ישראל על פי רוב גם אצל הספרדים מניחים אחד אחרי השני, בגלל מה שהתריע על כך מרן הגאון רבי עובדיה יוסף נר"ו שאין להניחם יחדיו אם הם גדולים ויש בהם יחדיו יותר משמונה ס"מ (עיין בשו"ת יביע אומר חלק א' סימן ג' אות ח"י), ויש שנהגו להניחם אחד אחרי השני משום נוחות (וכמו למשל הרה"ג רבי יוסף סוסו הכהן זצ"ל מרבני גאבס, שכתב בספרו שו"ת חיים ביד חלק ב' סימן ל"ז, וזה לשונו: זה שנים הייתי רגיל להניח תפלין רש"י ור"ת ביחד, אך אחר ימים מצאתי יותר נחת רוח כשמניחם זה אחר זה כדעבדי אנשי אשכנזים. עד כאן. והוא תלמיד מובהק להגאון רבי חיים חורי שהזכרתם), או כדי שיספיקו כך ללכת בזמן למנין (כי לבישתם יחדיו לוקחת זמן רב יותר).