שאל את הרב
print
אא

לפני כמה שנים השתמשתי בכמה שפריצים בדוגמית של בושם (בושם פתוח שמעמידים בחנות כדי שיוכלו לדעת אם רוצים את הריח) בחנות "המשביר לצרכן" למרות שלא הייתה לי כוונה לקנות את הבושם. האם זה גזל? האם יש משהו שאני צריך לעשות כדי לתקן את זה?

הרב אדיר כהן

אם ברור לכם שלא תקנו את זה לא עתה, וגם לא כדי לבדוק ואולי לקחת בעתיד יש בזה גזל ועכ"פ ספק גזל, ואם זה פחות משווה פרוטה ואין צריך לחשב ואם יתכן והיה שוה פרוטה צריך להשיב, את הסכים המשוער שזה עלה, או לבקש מחילה מבעל החנות (אפשר גם בטלפון ללא הזדהות ומסתמא ישמח למחול בכהאי גוונא

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן