שם לתינוק
שמות מצויינים, כל שלא קוראים על שם אנשים שנפטרו בקיצור ימים ושנים/עריריים/ללא בת זוג/מזלם רע מעבר לרגיל, וכדאי להקדים את השם ישראל.

לאחרונה שמתי לב כי השמות - אֱלִיעֶזֶר, אֱלִיאָב, אֱלִיצוּר וכו' מנוקדים באל"ף סגולה חטופה ואינם כמו אֵלִיָּהוּ שאל"ף שלו מנוקדת צירי. היוצא מזה לדלות הבנתי, שאין פירושם של אלו - הא-ל שלי, אלא כמו "אֱלִי כִּבְתוּלָה חֲגֻרַת שַׂק עַל בַּעַל נְעוּרֶיהָ" או שמא כמו "הַשְּׂמֵחִים אֱלֵי גִיל יָשִׂישׂוּ כִּי יִמְצְאוּ קָבֶר". יורנו רבנו, מהו פירושם של השמות הללו?
אדרבה הבנתך הראשונה היא הנכונה, וכמו שמפורש בפסוק ושם האחד אליעזר כי אלקי אבי בעזרי וגו'
רק ניקוד אליהו יוצא מן הכלל