שאל את הרב
print
אא

 בעת גריסת ספר הזוהר כיצד יש לבטא שמות ה' כסדרן ובהטיה עם ובלי ניקוד,בשילוב מס' שמות, שמות מלאכים? (הוספת אמירת אות י' אות ה' וגו' בקטע שמופיע מס רב של שילובים והטיות מאוד מכביד ומבלבל)

הרב אדיר כהן

שם הוי"ה בקריאת כל קטע אפשר לומר כמו שם אדנו"ת, אבל שמות המלאכים אין להזכיר אלא באותיותיהם (סמ"ך מ"ם) וכיוצא. אלא א"כ זה שמות שנמצאים גם בבני אדם כמו מיכאל, גבריאל וכדו' שיכול להזיכרם רגיל (שער המצוות פרשת שמות) 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן