שאל את הרב
print
אא

בתחילת ההריון היה חשש לגבי תקינות ההריון ומכאן החלטתי שאני מאמינה ומה שקורה מאת ה'. ועלה לי הרעיון לקרוא לעובר במידה וזו תיהיה בת בשם מיה- מאת ה. תאריך הלידה הוא בחודש טבת וכאן אני חושבת על השם מור מכיוון שזהו ריח הטוב מבית המקדש שעל שמו נקרא הר המוריה. מה עדיף מבין שני שמות אלו?

הרב אליהו מאדאר

לענ"ד עדיף לקרוא מוריהשכולל שני השמות וכולל בתוכו שם ה' ב"ה שיש בזה תודה להקב,ה על כל טובותיו
וה'יעזור שהכל יעבור בשלום בשעטו"מ

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן