שם לתינוק
שמות מצויינים, כל שלא קוראים על שם אנשים שנפטרו בקיצור ימים ושנים/עריריים/ללא בת זוג/מזלם רע מעבר לרגיל, וכדאי להקדים את השם ישראל.

בתחילת ההריון היה חשש לגבי תקינות ההריון ומכאן החלטתי שאני מאמינה ומה שקורה מאת ה'. ועלה לי הרעיון לקרוא לעובר במידה וזו תיהיה בת בשם מיה- מאת ה. תאריך הלידה הוא בחודש טבת וכאן אני חושבת על השם מור מכיוון שזהו ריח הטוב מבית המקדש שעל שמו נקרא הר המוריה. מה עדיף מבין שני שמות אלו?
לענ"ד עדיף לקרוא מוריהשכולל שני השמות וכולל בתוכו שם ה' ב"ה שיש בזה תודה להקב,ה על כל טובותיו
וה'יעזור שהכל יעבור בשלום בשעטו"מ