חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

מתפלל שסיים "יהיו לרצון" השני לאחר תפילת לחש, בזמן שהציבור סיים חזרת השליח ציבור, וידוי, והחלו באמירת "ויעבור" לפני יג' מידות. בהנחה שהמתפלל אמר עם הציבור את היג' מידות ולאחר מכן החל באמירת הוידוי שלא הספיק לומר קודם לכן. האם בסיום הוידוי שאומר המתפלל עליו לומר יג' מידות בטעמים כקורא בתורה (על אף שאמר עם הציבור לפני שהתחיל וידוי), או שמא יצא ידי חובה באמירת המידות עם הציבור ולכן עליו לדלג על אמירת המידות ולומר ישר "לדוד"?
מאחר ויש פוסקים הסוברים שמותר לומר י"ג מידות גם ביחיד, נראה שלא ידלגם לגמרי, אלא יאמרם במקומם הראוי (בטעמי המקרא) ויועיל לפי הפוסקים הנ"ל