Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום אני מאוד מאוד מאוד מדוכא מהחיים האלה ולא יודע מה לעשות, באמת אני כבר לא יודע מה לעשות!! לפני 10 שנים עברתי ניתוח הידרוצלה (אשך אחד יותר גדול מהשני) ומאז אני מרגיש אי נוחות באיזור, לא יכול לעשות ספורט אני ממש סובל ובדיכאון מזה הייתי אצל כמה רופאים והם פשוט לא מבינים אותי ואומרים שהכל בסדר הלוואי שהכל היה בסדר, הלוואי!!!! אני מרגיש אי נוחות באזור ולא מבין למה אני צריך את הסבל הזה לסבול כל החיים כל החיים אני ישאר ככה ויסבול?? אז למה אני צריך לחיות אני לא מבין, כדי לסבול? אני לא יודע מה לעשות פשוט לא יודע מה לעשות.... תודה!!!

הרב גיא מור

איזה עשיר השמח בחלקו… בכל עת ובכל מצב ובכל תחום תמיד צריך להסתכל על מי שלמטה ממך ולשמח בחצי כוס המלאה, יש אנשים צעירים ממך ששוכבים ימים וחודשים בבית חלוים ועוברים טיפולים ויסורים קשים, ואע"פ שגם כבודו סובל שאינו יכול לעשות ספורט מ"מ צריך לשמוח בזה שאתה הולך וראוה ונושם ב"ה. ותנסה ענפי ספורט אחרים שאינם דורשים מאמץ גדול או שאינם מאמצים את האשכים כמו שחיה וכדו' וכמו כן תנסה ללכת לעוד רופא ותתפלל לפני כנסתך אליו שהשם ישלח לך ישועה. 
ועליך לזכור שספורט ושאר דברים הם רק אמצעי להרגע ולהשתחרר ע"מ שנוכל לעשות רצון ה' ביותר נחת ושמחה, אבל העיקר הוא לימוד התורה הקדושה ועשיית מצוות, ולכן תבחר לך שיעור תורה או תחום בתורה שאתה נמשך אליו ותשקיע ותתרכז בזה, והבטיחנו דוד המלך ע"ה פקודי ה' ישרים משמחי לב.
כ"כ תשדל לקרוא בספר חובת הלבובות שער הבטחון, ואם קשה לך תקרא ספר בגן האמונה, ולקרוא כמה מזמורי תהלים בכל יום, ולתת צדקה ושהשהם יתברך יושיע אותך בקרוב אכי"ר 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן