חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

יש לי סידור לבת ישראל ובמקומות של סיום ברכה (ברוך שאמר, יוצר וכדו') כתוב את המילים 'ה' אלוקינו' בסוגריים וכתוב שם שנשים אינן מברכות ולכן רק תהרהר בליבה, התרגלתי עד היום להגיד ברכה שלימה ואני מבולבלת, מה נכון?
מה שכתוב בסדור לבת ישראל שלא להזכיר שם ומלכות בברכות ברוך שאמר ויצר אור, זהו לדעת מרן הגר"ע זצ"ל
אולם דעת מרן ראש הישיבה שיבדל לחיים טובים שהנשים רשאות לכתחילה לברך את הברכות הללו עם שם ומלכות וכמו שהורגלת עד עתה