חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

חיכיתי להתפלל לחש יחד עם החזן בחזרה, וביקשו ממני לעלות במקום החזן, האם יש מניעה בזה, לגבי קדושה מסתבר שאין בעיה, אך מה לעשות בברכת כהנים או במקרה שאין כהנים וצריך לומר אלוקינו ואלוקי אבותינו, ואיך לעשות אלוקי נצור ועושה שלום?
לפי הפשט אם יש צורך בדבר (כגון שרק אתה ראוי לעלות חזן) אין בזה בעיה גם בשחרית שיש ברכת כהנים (כן מוכח מדברי רבי אברהם בן הרמב"ם בתשובתו שבראש ספר מעשה רוקח) אולם לפ"ד המקובלים אין הדבר ראוי, כיון שלא התפללת לחש בעצמך (עיים משנ"ב קכ"ד סק"ד ובהגהות איש מצליח שם)