כתיבת תפילין חינם החול המועד
מותר. כתב מרן בשולחן ערוך (סי’ תקמה ס”ג )כותב אדם תפילין ומזוזות לעצמו . וכתב הרב אליה רבא שהוא הדין אם כותב לאחר בחינם מותר.והביאוהו הכה”ח ס”ק כד והמשנב בשעה”צ אות יג
רצועות של תפילין מחברה שהתקלף הצבע מההעור...למה שתהא בעיה כל זמן שמחובר...מי אומר שברצועות אותו דין שלבתים שהעור צריך להיות נספג בתוך הקלף ..אולי ברצועות מספיק שזה דבוק לעור וכל זמן שלא נפרד כשר...למה פסלו הרצועות אלו לכתחילה...תודה
פסלו אותם כיון שלא "עובדו לשמה" ולא בגלל שנפרדו (וזה רק סימן היכר במה צריך לחוש) כדאי שתראה את הדין מהכתב