Menu
שאל את הרב
print
אא

רואים גם תמהים על מ"ש כבודו שהיה יותר טוב אילמלא לא היתה קמה המדינה שבירתה ת"א וכו' שאין אלו אלא דברי תימה היינו למרמס בכל מקומות מושבותינו בעוה"ר בין באירופה בין במקום הערבים כיום קהילות בחו"ל הולכות ונעלמות בהתבוללות קשה מנשוא הקב"ה חשב לפליטה לבית יעקב ועשה דברים על ידי חילונים כמו שאמר מרן ראש הישיבה ה' ישמרהו לעד שאם זה היה תלוי בחרדים היינו נסוגים אחור במחלוקות וכו' החילול שבת והכפירה היו גם היו בתוניס מרוקו אירופה עוד לפני שעוררו הציונים החילונים את השיבה לארץ מחלת השיגעון של ההשכלה היתה ולצערנו היתה ממשיכה ומה שקורה היום היה קורה ממילא בעוה"ר צא וראה מה היה המצב לא רק בברלין אלא אף בפולין היה מצב גרוע מאוד מבחינה רוחנית וכולם ירדו מטה מטה ולא הכל היה יפה וורוד כמו שמציירים בספרים מסויימים אין לנו אלא להשתאות מול חסד ה' העצום בלי קשר להלל או לא הלל אלא פשוט להכיר בטובה.

מערכת האתר

אני שמחים לא פחות מכל אדם אחר הגר במדינת ישראל על עצם הקמת המדינה וכל דבריך אמת ויציב אולם אין זה ענין האם לחגוג את יום העצמאות או לא ולא הבנתי על מה כבודו חוזר בשאלה הנ"ל נשאלנו על הלל וכו'ובזה דעת מרן שליט"א לומר תחנון בלי הלל 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן