Menu
שאל את הרב
print
אא

אשר סבי זצ"ל עלה מג'רבא. בבית הכנסת שלנו "אור תורה" שביישוב קריית שמונה עדיין מורים לי שאין לי לעלות לברכת כהנים אלא עד שאתחתן. אכן, קראתי את התשובה והשמעתי את הטענות שאומרות שבארץ ישראל המנהג אכן לעלות לברכת כהנים. אך, אף על פי כן טוענים שמנהג זה אשר הוא פרי של רבנים גדולים וענקים בתורה מג'רבא, שקשה להגדיר את גדולתם ועל כן אין לשנות ממנהג זה. מה עליי לעשות? האם אפשר בתשובה את יחסו של הרב מאזוז שליט"א? אציין, כי חשוב לאנשי בית הכנסת את התייחסותו ותשובתו של הרב מאזוז.

הרב רחמים מאזוז

כבודו יסביר לקהל שהרבנים הגדלים והענקים ע"ה שהיו בג'רבא השאירו תלמידים חכמים גדולים שהיו רבנים פה בארץ והנהיגו את העדה, מהם הרב הגאון ר'רפאל כדיר צבאן זצ"ל רב בנתיבות לפני כ25 שנה, והרב הגאון ר'נסים כהן זצ"ל נכד של מורנו רבי כלפון הכהן רב ראשי בג'רבא לפני כ60 שנה והם כותבים בספריהם שחשוב מאד לעלות לדוכן וגם הרווקים, וציינו לספרים שלהם במכתב הראשון, ואשרי המדבר על אוזן שומעת 
ואם ירצו אישור מראש הישיבה הרב הגאון מאיר מאזוז שליט"א יפני אליעו ישירות (דרך הישיבה) ויקבלו תשובה 

בכבוד רב
ע"ה רחמים מאזוז ס"ט
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן