כתובה לזוג עם ילדים
צריכים להרשם ברבנות ולהינשא זה לזה כדת משה וישראל בטבעת קידושין וחופה וכל תהליך של זוג רגיל.
ראיתי בכף החיים סימן תקנד ס"ק מג וזה לשונו: "ואם ט' באב ביום ראשון חופפת ורוחצת בערב שבת וטובלת במוצאי ט' באב" נפשי בשאלתי: אם בערב שבת תמו להם ז' נקיים תבדוק ותחפוף וכו' אבל טבילתה במוצ"ש ונדחה לראשון מה מועילה חפיפה וכו' הרי חלפו להם רק ו' ימים?
איני יודע מה איסור יש בחפיפה ורחיצה בתוך ימי שבעה נקיים, הרי אינה טובלת ואינה מותרת לבעלה עד שיעברו כל השבעה ימים, שהרי הטבילה במוצאי תשעה באב.
ומה שהצריך אותה לחפוף בערב שבת, ולא די שתחפוף במוצאי תשעה באב, הוא כדי לחוש לדעת רש"י שלא לעשות החפיפה והרחיצה בלילה שלא תהא מהומה לביתה, עיין טור בית יוסף יורה דעה סימן קצ"ט. ועיין שם בכף החיים באות הקודמת (סעיף קטן מ"ב). ועיין בהערות איש מצליח שם.