לימוד תורה בעיון
אם טוב לו ללמוד לאט ובעיון למה שלא ילמד כך? אדרבה זה הלימוד היותר טוב ומוצלח.
אולי יקבע איזה מעט זמן לבקיאות בתורה, וברוב הזמן יעסוק בתורה בדרך שהוא אוהב ומתחבר.
מרן בב"י כתב בדעת הרמב"ם דס"ל דדינא דמלכותא אמרינן רק בעניינים שהם עסקי המלך ולא שבין אדם לחבירו והנה בשו"ת אבקת רוכל בסימן ו' כתב בדעת הרמב"ם דודאי ס"ל שלא רק בענינים שהם עסקי המלך אמרינן דינא דמלכותא, האם סתירה איכא בדברי מרן או דלמא ניתן לומר דלא אתי לאפוקי בתשובה עניינים שבין אדם לחבירו אלא שאר עניינים, אשמח לתשועה ברוב יועץ. כט"ס
תחפש באחרונים אם עמדו בסתירה זו.