שאל את הרב
print
אא

האם ליוצאי ג'רבא יש איסורים מיוחדים לגבי השתתפות בשמחות? אם אנו בשנת אבל ואחד האחים מחתן את ביתו. כיצד עלינו האחים והאחיות של אבי הכלה לנהוג?

מרן ראש הישיבה

אם הכלה תרגיש בהעדר הדודים שלה מן השמחה, מותר להם להשתתף בסעודה החתונה. ומכל מקום כיון שיש מחמירים בזה, נכון שהדודים ישמשו כמלצרים או מלצריות ובזה יהיה ההיתר בריווח (עיין חזון עובדיה אבילות חלק ב' עמוד של"ט והלאה)

ובשעה שמנגנים שם בכלי זמר ובשעת הריקודים יש להחמיר שיצאו מן האולם (עיין תפילה למשה חלק ב' סימן מא)

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן