שאל את הרב
print
אא

אדם ששתה יין ובירך עליו וזימנו לפניו עוד יין מסוג אחר האם יברך על היין השני? ומדוע?

הרב יעקב כהן

אם הסיח דעתו מהיין הראשון צריך לברך על השני בורא פרי הגפן, ואם לא הסיח, לא יברך על השני אלא אם כן היו שני אנשים יחד ששותים יין שבזה צריכים לברך על היין השני הטוב והמטיב, ופרטי דין זה תמצא בשלחן ערוך סימן קע"ד ובמשנה ברורה והערות איש מצליח שם.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן