חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

תודה כבוד הרב אבל פשוט טעיתי בנוסח השאלה. מדובר על בית הכנסת במקום עבודתי והמניין הוא לא אשכנזי אלא לפעמים הש"ץ עצמו הוא אשכנזי והתפילה היא לפי נוסח הש"ץ אך בכל מקרה אומרים אחר קדיש תתקבל "למנצח..." במנחה ו "שיר למעלות..." בערבית. אז אני חוזר שוב על השאלה: במקרה הזה האם יש לומר קדיש לפני עלינו לשבח (ע"י ספרדי במניין המתפללים) למרות שהש"ץ יאמר בכל מקרה לאחר עלינו לשבח ?
אם אומרים למנצח במנחה ושיר למעלות בערבית כספרדים, יאמרו גם קדיש כספרדים.