שאל את הרב
print
אא

תודה כבוד הרב אבל פשוט טעיתי בנוסח השאלה. מדובר על בית הכנסת במקום עבודתי והמניין הוא לא אשכנזי אלא לפעמים הש"ץ עצמו הוא אשכנזי והתפילה היא לפי נוסח הש"ץ אך בכל מקרה אומרים אחר קדיש תתקבל "למנצח..." במנחה ו "שיר למעלות..." בערבית. אז אני חוזר שוב על השאלה: במקרה הזה האם יש לומר קדיש לפני עלינו לשבח (ע"י ספרדי במניין המתפללים) למרות שהש"ץ יאמר בכל מקרה לאחר עלינו לשבח ?

הרב יעקב כהן

אם אומרים למנצח במנחה ושיר למעלות בערבית כספרדים, יאמרו גם קדיש כספרדים.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן