שאל את הרב
print
אא

מה הדין במקרה שאני בשנה של הפטירה של אבא ואני באמצע לימודי נגינה ואני רוצה להמשיך בגלל ההנאה שבזה אולם אם אפסיק אני ארד ברמה כיון שמן הסתם אשכח חלק מהדברים תודה.

הרב יעקב כהן

אם יש בזה דבר האבד מותר ואם לא כגון שלאחר שתעבור שנה יוכל לחזור ללמודיו בלי שיפסיד כלום אסור. עיין בחזון עובדיה (חלק ב' עמוד שמ"ט בהערה)

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן