שאל את הרב
print
אא

13650 בהמשך לשאלה הזו. הרב ענה: "כן נהוג בכמה מקומות על פי הסוד ובינהם ג'רבא כמו שכתוב בספר נפש חיה (מע' ב' אות י') אם כי מוהרמ"ך בספר ברית כהונה (יו"ד מערכת א' אות י"ח) סובר שאבל נושא כפיו. ע"ש וכן כתב בנו בשו"ת וישב אברהם (חיו"ד סימן ס"ג) ועל כל פנים גם אם האבלים לא נושאים כפיהם נכון שהאבלים האחרים ישאו כפיהם גם בבית אבל כמו שכתב בחזון עובדיה אבילות חלק ג' (עמוד ח')" לא ממש מובן לשונו של הרב אם האבלים האחרים לא נושאים כפיהם נכון שהאבלים האחרים ישאו כפיהם וכו' אם אפשר לברר העניין

הרב אדיר כהן

יש ט”ס בתשובה וצריך לומר “שהכהנים” האחרים.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן