שאל את הרב
print
אא

נולדה לי בת לפני כמעט 6 חודשיים ומאוד רציתי לעשות שאלת רב ולא יצא לי. קראתי לבת שלי אורי הלל האם זה שם טוב ?

הרב יעקב מור

הלל – אפשר לקרוא לבת, אבל אורי (מסתבר שהאות ו’ עם חולם) הוא יותר זכרי, ועדיף  להקדים את השם הלל ל-אורי.

הטעם, אמנם אין בעיה מעיקר הדין בזה (הסיבה להימנע מזה הוא משום ‘עירבוביא’-יש שמות מתאימים לזכרים ויש לנקבות, אי אפשר לערבב ביניהם כי זה חריג), מכל מקום דעת חכמים לא נוחה מזה.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן