שם לתינוק
שמות מצויינים, כל שלא קוראים על שם אנשים שנפטרו בקיצור ימים ושנים/עריריים/ללא בת זוג/מזלם רע מעבר לרגיל, וכדאי להקדים את השם ישראל.

נולדה לי בת לפני כמעט 6 חודשיים ומאוד רציתי לעשות שאלת רב ולא יצא לי. קראתי לבת שלי אורי הלל האם זה שם טוב ?
הלל – אפשר לקרוא לבת, אבל אורי (מסתבר שהאות ו’ עם חולם) הוא יותר זכרי, ועדיף להקדים את השם הלל ל-אורי.