Menu
שאל את הרב
print
אא

אני קנסיולוגית בכירה המקפידה ליהד כל משלמדתי בתחום הקינסיולוגיה. אני מרצה בתחום, לנשים בלבד בגיל שלישי. בורא עולם מול עיני בכל שנייה בחיי. אין עוד מלבדו בכל תחום לרבות בחכמת הגוף היכול לרפא עצמו.אחד הכלים שלמדנו בקינסיולוגיה "צ'אקרות". מה דעת ההלכה באיזון בצ'אקרות ?

הרב רזיאל כהן

יש עירפול גדול בנושא, היות ומוסכם על הכל שהתיאוריות של הרייקי על הצ’אקרות והמרדיאנים ואנרגיית-צ’י וכו’ וכו’ – כל אלה הגיעו אלינו ממקדשי העבודה זרה של המזרח הרחוק. אלא שיש חכמים ש”צינזרו” את הרייקי מכל סמלי העבודה זרה או שהחליפו אותם בסמלים אחרים, אבל השאירו את בסיס התיאוריה (בדרך כלל מדובר על המשכת אנרגיה שמגיעה מן המטפל שקיבל אותה מרבו, ורבו מרבו, ורבו מרבו, עד הנזיר הזקן היושב במקדש בהודו/בטיבט…) ולכן למרות השינויים הקוסמטיים שעברה התיאוריה הנ”ל, עדיין יש חוששים בעיקרה לכח של עבודה זרה. מי שמיקל – יש לו רבנים גדולים שהתירו (בתנאים מסויימים), אבל הדבר אינו “חלק” כלל מבחינה הלכתית.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן