שאל את הרב
print
אא

אשתי בשנת אבלה. ורוצה לצאת לנופש בגלל שהיא מרגישה שלנפש שלה זה יעשה טוב חשבתי שיש אוליי מקום להתיר זאת בפרט שעל האישה יש את אחריות הבית וכו... מה דעת מרן בזה?

הרב אביחי נחום

אפשר להקל וכמבואר בתשובה הקודמת. [אגב, אם עברו שלשים יום יש מקילים גם באבלות תוך שנה, אם גערו בו חבריו, וא”כ כדאי שהבעל יאמר הוא או ע”י שליחים לאשתו שהיא צריכה לצאת וכו’, ויש בזה תוספת היתר אף שאין הדבר מוסכם שגערה מועילה בזה, ואכמ”ל].

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
דילוג לתוכן