Menu
שאל את הרב
print
אא

1. קוראים לי ה. בת סיגלית אני בת 21 וחצי אני מרגישה שיש משהו שמעכב את הזיווג שלי עשיתי את הרבה סגולות שאמרו לי נפגשתי עם כמה בחורים אך שום דבר לא זז אני מרגישה שבתקופה האחרונה מגיעות לי הצעות לא רציניות, ומחכה לזיווג שלי מה כבוד הרב ממליץ לעשות 2. אני בחורה שב"ה מתחזקת יותר ויותר מבחינת צניעות אך מאז שאני מגיל קטן אין לי עגילים העירו לי כמה פעמים על כך בשידוכים שזה מאד חשוב אך אני מרגישה שמאד קשה לי עם זה האם אני צריכה לשים עגילים למרות הקושי רק בגלל שזה יכול לקדם לי את השידוך (מדגישה גם שאני מתקשטת ולובשת בגדים יפים מתאפרת וכו' אך עניין העגילים קצת קשה לי) האם עדיין זה משהו הכרחי?? תודה רבה

הרב חנוך הכהן

סגולות יש הרבה וכדאי לעשותם, אך פעם שאלו את מרן שליט”א וענה: האם נסית לקרוא תהלים בהשתפכות הלב? וזה הסגולה הטובה ביותר ליצור קשר של קיימא עם הקב”ה ולהתפלל אליו מכל הלב.

גיל 21 וחצי זה גיל די צעיר ואין צורך להלחץ, בעז”ה תמצאו בקרוב ובקלות.

לגבי העגילים, קשה לקרוא את מחשבות הבחורים אם זה כ”כ מעניין אותם או לא, וכיון שהמראה הכללי הוא לא מוזנח, לא נראה לי שיש כ”כ קפידא בדבר, אך מצד אחר אני חושב שכדאי לעשות כי לאחר החתונה כאשר הבעל יבקש (וסיכוי רב שהוא יבקש…) תצטרכו לשים, אם כן כדאי כבר מעכשיו להתרגל.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן