שאל את הרב
print
אא

בעניין מה שהרב כתב שאסור להשתמש ברב קו שניתן פחות משום שהוי ליה כגוזל חצי נסיעה , לכאורה הרי לפי מה שכתוב בחוקי התחבורה ציבורית הם לא מקבלים את הכסף אלא את התיקוף על כל תיקוף הם מקבלים מחברת התחבורה סכום כסף וא"כ מה זה משנה איזה רב קו תיקפתי הרי הם עדיין יקבלו את אותו התעריף?

הרב אדיר כהן

יש כאן גזל של המדינה (שהיא משלמת להם על הנסיעות). ודבר כזה מותר רק באופנים מסוימים כמ”ש בסעיף 3 בתשובה הקודמת.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן