חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

כיצד יותר נכון להגות בתפילה ,כלי שרת ברבים (למד בצירי) או ביחיד (למד בחיריק) באמירת הקורבנות בתפילה? הניקוד בכל הסידורים הוא בצירי, ואילו במשניות בחיריק
אומרים בצירי כשהמשנה מדברת על כמה קרבנות ואילו בקרבן עולה שהוא יחיד אומרים בחיריק.