שם לתינוק
שמות מצויינים, כל שלא קוראים על שם אנשים שנפטרו בקיצור ימים ושנים/עריריים/ללא בת זוג/מזלם רע מעבר לרגיל, וכדאי להקדים את השם ישראל.

איך השם ליאב לבת? ואם לא טוב אשמח להמלצה לשם טוב.
אינו כדאי, כי הוא שם בן, וגם יש בו לשון אב, שמצאים לבן.
שם לבת יש הרבה ששמות יפים, אם שמות מפורסמים של אמותינו שרה רבקה וכו’, אלישבע אסתר וכו’ ואם שמות חדשים, אפשר אודיה או אודליה, או הילה או תהל, או תהלה, או שירה, איילה ועוד.