מאמרים
מותר לעלות לבית עלמין ביום ד' סיון, וכן
א) בשולחן ערוך ס' שכ"א סעיף יד מבואר
א"צ להחליף.
הספרדים כותבים בה"א והאשכנזים באל"ף, ולכל עדה יש
אסור. והטעם משום שלהעביר ממס' 1 למספר 2
ראשית, "10 אמות" שהזכיר השואל, לא דייק, וצריך
רועי ה' רועי לא אחסר.
אם הם נמצאים במקום תורה למה לעזוב?
כן כתב מור אבי הרה"ג צמח מאזוז שליט"א
כשערכתי לפני כמה שנים את ההלכות בסידור איש
1. גם "נחמתא" זה שבח של הקדוש ברוך
עכשיו השאל ברורה, והנה לדברי כבודו גם אם
כל שיודע שיכול להתחיל ולגמור קודם שיגיע שליח
קשר גודל הוא כשיעור ב' אצבעות שכל אצבע
בדרך כלל מופיע "יהושע", "דוד", חוץ מפעמים בודדות
אם אתה רוצה באמת לדעת איך ללמוד גמרא
אין היתר להסתפר לספרדים עד יום ל"ד לעומר.
אם אין דרך אחרת, יש להקל כיון שכבר
ללמוד הלכות תשעה באב סיפורים על החרבן על
מאריכים בתלשא פי שניים מהתרסא. ולא כולם מדקדקים
תזהר מאיסור יחוד ואם אתה באוטו לבד עם
אסור לשמוע לאבא לחלל שבת חלילה. כדאי ללמוד
מסתבר שאם הקורא בעצמו הוא גולל את העמוד,
לא כדאי, גם אנו קיבלנו הוראות מרן ובכל
כדי להשלים מאה ברכות (ויש עוד טעמים נסתרים).
כלי נגישות