מאמרים
אפשר לעשות כן ולשמוע אח"כ, בהזדמנות הכי קרובה
1) כיון שאת ההורים לא נוכל לחנך או
אפשר
כתב מרן בחו"מ (סימן שנ"ט ס"ח): אסור לגזול
1) אכן זו אפשרות אחת, אפשרות נוספת משום
יכול להיות שאיש ואשתו נחשבים כגוף אחד ואביון
אדם יחשוב, אם יש לו כרטיס טלכרט ויפרסמו
מה שפשוט לו לשואל דהוי פסיק רישיה בדרבנן
פאה נכרית דינה כמו שיער ממש ויותר יפה
מספיק כשר. והטעם הוא שמצות חינוך מטרתה להרגיל
א) תוכל לשבת. ב) אל תשנה. ג) קפה.
יש שש אותיות וסימנן "מין קול" שהדגש נשמט
נראה שלא.
מותר להשתמש, אך להודיע לגבאי שלא יעשה כן
הגמחי"ם צריכים רשות מבעלי הדיסקים, ומסתמא יסכים לעשות
הנה נוסח שטר מכירת החמץ הוא סטנדרתי, ובודאי
אין הישיבה מתנגדת לקבל בחורים שחבשו כפה סרוגה
1. דעת מרן (סימן רסג סעיף ח) שאין
כולן מלרע, מפני שהן מורכבות משתי מילים כתוב
מכיון שהרכבת שעון החגז כרוכה בחיבור הצינורות אליו
כולם נוהגים להדליק כמהדרין מן המהדרין ומרן דיבר
לא יוצאים ידי חובה בקריאה לפני פורים.
אמרו דיצה דומיא דגילה. יש אפשרות לומר תדוץ.
1.משמע מלשון הטור ומרן בשולחן ערוך (ס"ג), שכל
1. יכול להמשיך כדעת מרן ובפרט בארץ ישראל.
כלי נגישות