Menu

עצרת תפילה וזעקה

יחד עם כל בית ישראל, התאספו ביום חמישי ערב ראש חודש חשון כל רבני הישיבה, אברכי הכולל, ובחורי ישיבה גדולה וקטנה, לעצרת תפלה והתעוררות לרגל המצב הבריאותי בו שרוי פאר הדור נשיא ישיבתנו הקדושה רבינו חיים עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה שליט”א.
בתוך אוירה טעונה ומעוררת עלו זעקות התפילה של מאות המשתתפים וקרעו שערי שמים. עניית ה'אמן' על הבקשות: “רפא כל חולי עמך ישראל”, “וקיים לנו כל חכמי ישראל”, בקעו מתוך לבבות שבורים של המשתתפים והרעידו את קירות האולם בו התקיימה העצרת.
לפני התיבה עבר הגאון רבי אליהו בנימין מאדאר שליט”א ראש כולל “פקודת אלעזר” באלעד, והשתתפו בו מוה”ר הגאון רבי צמח מאזוז שליט”א, ראש הכולל הגאון רבי דוד עידאן שליט”א ועוד רבים מרבני הישיבה.
כולם ישבו שם צפופים ולחוצים, אך העיניים היו תלויות לאבינו שבשמים שיקרע את רוע גזר הדין וישיב לנו את מרן מאור ישראל בריא ושלם,שיחזור אל ספריו האהובים, שימשיך לכתוב את חיבוריו היקרים, ויחזור למסור את שיעוריו המאלפים להאיר לבית ישראל.
לפני תחילת הסליחות נשא הרב מאדאר דברי התעוררות וחיזוק, והזכיר כי הרופאים בתחלה נתנו תחזיות שחורות, ולבסוף אחרי שעם ישראל זעק ברבבותיו לאבינו שבשמים הנה אנחנו שומעים ומתבשרים בשורות טובות על נס רפואי, על שיפור משמעותי במצבו הבריאותי של מרן.
לאחר מכן נאמרו סליחות ברב עם ובהתעוררות גדולה, שמעלתם גדולה וידועה בפרט בזמן זה ערב ראש חודש, ולאחר מכן פרקי תהילים המסוגלים לרפואה שלימה.
לפני הסיום קרא הרב יחד עם כל המשתתפים נוסח תפילה מיוחדת שנתקנה על ידי הבן איש חי זיע”א, ובה לימודי קל וחומר אחת המידות בהם נדרשת התורה, ואחריה תפילה נוקבת ומסוגלת לרפואה.
המשתתפים יצאו מלאי התעוררות ועם קבלות טובות להתחזק בשקידה ועמל התורה לרפואתו השלימה של מרן שליט”א במהרה. אמן.
לצפיה בקטעי  וידאו מהעצרת לחץ כאן
לעוד מאמרים של כתב המערכת
למאמר הבא
למאמר הקודם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתב המערכת

31
14
13

מאמרים חדשים

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן