Menu

מעמד בני עליה בראשות מרן שליט”א

כ״ט בתמוז ה׳תשפ״ב – כ״ט בתמוז ה׳תשפ״ב – יולי 28, 2022
print
אא

אמש במעמד רב רושם התקיים כינוס בני עליה שע”י איגוד בני הישיבות “לגיונו של מלך” בנשיאות ובהכוונת מרן ראש הישיבה שליט”א.

 

את תחילת הערב פתח הגאון הרב מצליח חי מאזוז שליט”א ובדבריו הדגיש הרב את חשיבות לתפוס את היום כדי להצליח בהמשך וכך אמר “בשביל להצליח מחר צריך לתפוס את עצמך היום”

מיד לאחר מכן עלה הגאון הגדול הרב אליהו בנימין מאדאר שליט”א שדיבר על חשיבות ניצול הזמן ויראת שמים וכך אמר “לפי הטרחה שלו עכשיו ולפי כמה שהיראת שמים שלו תהיה, ככה החיים שלו יראו”

 

לאחר מכן הוזמן לדבר חתנא דבי נשיאה הגאון הרב ליאור כהן ראש ישיבת מאור יוסף שדיבר על חשיבות הלימוד בבין הזמנים וכך אמר “מי שדווקא בזמן הזה (בין בזמנים) אומר התורה אפילו קצת יש לי מקום בשבילה זה מראה אהבה”

 

מיד לאחר מכן התקיים רב שיח עם הרבנים היושבים ראשונה במלכות על העליה לישיבות הגדלות איך כדאי להתכונן ועוד שאלות מאת התלמידים הי”ו.

 

מיד לאחר תפילת מנחה החל שיעור מיוחד של מרן ראש הישיבה שליט”א בעיון, במסכת קידושין דף סד: וס”ה.

במהלך השיעור מרן שליט”א דיבר על חשיבות שמירת המנהגים ועל ניצול הזמן.

בסוף האירוע מרן שליט”א האציל מברכותיו על כל התלמידים בברכת הצלחה וכן את ידי העוסקים המלכת הקודש, הרב משה עידן (יו”ר מועצה דתית בני ברק שלקח חסות על ערב זה) וכן ר’ יהוידע שלמה כהן על הארגון של הערב הגדוש הזה.

ביציאה כל בחור קיבל את הספר “חזקו” שיחות מאת מורנו ורבנו הרב צמח מאזוז שליט”א כהכנה לישיבות הגדולות.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן