שאל את הרב
print
אא

שאלה בהילכות סתם אחי סופר סתם יש לו בעיית נרווים והוא מאד חושש כשהוא אומר שהוא כותב לשמה שהוא מיד מתחרט על זה האם זה שהוא אומר בפה שהוא מבטל את כל המחשבות שלו זה תופס מבחינת הכתיבה לשמה כך שגם אם יהיה לו איזה מחשבה של כתיבה לא לשמה היא בטלה ?

הרב אדיר כהן

אם אמר בפ"א שכותב לשמה בודאי שמועיל כל שאין חשבה נגדית וכ"ש אם מבטל מחשבותיו שמועיל ואין כל חשש ולמה שיתחרט על כך וכי הוא כופר ח"ו

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן