שם שדי במזוזה
אין לקפל את הגליון. כיום ניתן לרכוש בתי מזוזה מחברת “ארט” שרחבים יותר.

שאלה בהילכות סתם אחי סופר סתם יש לו בעיית נרווים והוא מאד חושש כשהוא אומר שהוא כותב לשמה שהוא מיד מתחרט על זה האם זה שהוא אומר בפה שהוא מבטל את כל המחשבות שלו זה תופס מבחינת הכתיבה לשמה כך שגם אם יהיה לו איזה מחשבה של כתיבה לא לשמה היא בטלה ?
אם אמר בפ"א שכותב לשמה בודאי שמועיל כל שאין חשבה נגדית וכ"ש אם מבטל מחשבותיו שמועיל ואין כל חשש ולמה שיתחרט על כך וכי הוא כופר ח"ו