שאל את הרב
print
אא

לאחרונה צץ הידור חדש בבתי התפילין שנקרא "חרוצות", בתלמוד ובפוסקים כתוב שצריך שיהיה חריצן ניכר כדי שיהיו ארבעת ראשיה נראים לעין כל, האם אכן הכוונה שצריך לכתחילה אוויר ניכר בין בית ובית? והלא עינינו רואות שגם ללא אוויר ניכר החריץ בתפילין שלנו, ומה הדין למנהג הספרדים לגבי תפילין שדבקו קצת ראשיהן ע"מ לשמור על ריבוען, האם כשרות לכתחילה או שראוי לקח פרודות ללא דבק?

מערכת האתר

יש תשובה באתר בנושא זה לצפיה לחץ כאן

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן