מסורה גדולה וקטנה
יש ספר מסורת המסורת של ר’ אליהו בחור, וכן יש ספר מבוא המסורה של ר’ יוסף קלמן.

האם עדיף למי שרוצה ללמוד בשותי"ם קצרים (חוץ מספרו של רה"י מקור נאמן) האם כדאי ללמוד בספרי השו"ת מספרי הרב וואזנר וכדו' או שואל ונשאל של הרב כלפון?
שבט הלוי ושואל ונשאל הם סגננות שונים לגמרי, שואל ונשאל פוסק ע"פ מרן וע"פ ראיות.
ושבט הלוי בנוי יותר על סברות,לענ"ד שניהם כאחד טובים