Menu
שאל את הרב
print
אא

בס"ד צפיתי בברכת כבוד הרב מאיר מאזוז אודות הטיפולים של אורן זריף. ובהסתמך על כך, ניגשתי כאובה עם תקוה לטיפול מועיל. הוא ביקש שאשלם 4,980 ש"ח להזמין לי ??? יונים, או משהו כזה. (בטלפון אמרו שביקור עולה 250 ש"ח). שילמתי בכרטיס מה שביקש והבטיח 4-5 טיפולים והכל בסדר וסיפר שטיפל מקרים דומים בהצלחה רבה. קיוויתי ורציתי להאמין. הייתי אצלו 3 טיפולים שארכו כשתי דקות כשאמרתי לו שאין שום שינוי, "התאמץ" והטיפול הרביעי ארך אולי ארבע דקות. אמר לי לחזור לאחר שבועות. לא מצאתי לנכון לחזור, כי לא היה שינוי. והודעתי במוקד שלא אבוא וממילא נשאר טיפול 1 וכי אין הטבה. בעקבות כך יצרה איתי קשר המזכירה שלו והבטיחה שידבר איתי. לא שמעתי מהם יותר. כתבתי לו וביקשתי החזר כספי מאחר והיו 0% תוצאות לטיפולים שלו. האם לדעתך אני זכאית להחזר כספי? אם כן, האם מותר לי לבקש מחברת האשראי (בחו"ל) למשוך את הכסף? 

הרב דוד עידאן

כמדומה שגם טיפולים אצל רופאים פרטיים ובמיוחד יכולים להגיע לעשרות אלפי של שקלים ולא תמיד בהצלחה מובטחת לכן אם נאמר במפורש כי אם הטיפול לא יצליח יוחזר הכסף אפשר לדרוש את הכסף בחזרה וכן אם התברר שכל הפעילות שלו זה מעשה תרמית ואין ממש בדבריו במעשיו או בדבריו אפשר לא לשלם 
 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן