שאל את הרב
תודה הרב על התשובות המחכימות אך האם הרב מסכים שבמקרה של שחיטת רוב סימנים כלומר כאשר ההלכה קובעת מוות אף שכיום ניתן להציל יש מקום למחשבה שאולי הקידושין בטלו
הרב יעקב כהן
לענ"ד כל שיש אפשרות להחיותו אין זה בגדר מת גמור וכעין זה כתבו אחרני זמננו לגבי תינוק שנולד בחודש השמיני שאע"פ שלפי דינא דגמרא הוא נחשב כנפל מ"מ כיום שניתן להשהותו באינקובטור ויחיה, אין דינו כנפל ומחללים עליו את השבת
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור