Menu
שאל את הרב
print
אא

בס"ד אני לא רב אלא רק אדם שלומד לעצמו ומלמד אחרים אחד התלמידים הגיע אלי בסוף השיעור ושאל אותי שאלה מוזרה ביותר ועניתי לו תשובה כעניות דעתי ואני אין בי לא דעת תורה אבל כפי שהיה לי במחשבה כך עניתי לו . התלמיד אמר שהוא שמע שהיה פעם מעשה כזה וכך היה היו שני ילדים בגיל 14 בבית ספר דתי לאומי ושני הילדים האלו יום אחד בהפסקה הלכו לצד של בית הספר ונכנסו לשיח שמכסה אותם ושניהם היו עם בגדים היינו אחד עם מכנס והשני עם תחתונים והצמידו אחד לשני זה את איבר המין שלו לישבן של השני למשך כמה דקות וכן גם הצמידו את איבר המין של אחד לאיבר המין של השני למשך לכמה דקות . ושאל אותי הבחור האם הנערים האלו עברו על משכב זכור . עניתי לו שלא עברו מה דעת הרב ?

הרב אליהו מאדאר

נכון אין כאן עבירה זו, אבל יש כאן עבירה וגירוי יצר הרע, ושמא גם שז"ל רח"ל.
ויש לבדוק מדוע התלמיד שאל על מעשה זה, שמא התבייש לומר שהדבר נוגע אליו, ועכ"פ יש ללמדו ואת האחרים, להתרחק מכל מעשים מכוערים כאלו והדומים להם שבעוה"ר מצויים במקומות רבים ובפרט בדורנו דור החופש והדרור, והמכשירים הטמאים שכילו כל חלקה טובה, ולא השאירו כמעט מקום טהור ההי"ב וידבר בחומרת העבירות הללו, ובאושר האמיתי של השומר עצמו וזכות הרבים תלויה בך 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן