Menu
שאל את הרב
print
אא

אני חוזר בתשובה כ בן 50 כבר כמה שנים שיש לי בעיה של קרי וזה קורה בעיקר כאשר אני מתחזק בתורה ובמצוות ,יצוין שהקרי איננו ממשי אלה קימה עם זקפה ורצון עז להתפנות .ביצעתי תיקונים כללים ופרטיים אצל מקובלים גדולים והבעיה לא מפסיקה והדבר קורם לי צרות הן בשלום הבית הן בבריאות הגוף והנפש ,ואני ממש מתבייש בבית הכנסת מאחר וישנם כמה מתפללים שרואים זאת על פניי ,למרות שאני באמת משתדל לעסוק בתורה ובמצוות ועל פניו נראה שאני רשע שמתחזה לירא שמיים ח"ו .ברצוני לציין את העובדה שגרושתי עשתה לי כמה וכמה פעמים כישופים לאחר גירושנו ואף לאחר שהתחתנתי בשנית (ללא ילדים ), עוד ברצוני לציין העבודה שאף לאחר תיקון אצל מקובלים הדבר לא החזיק לילה . סדר הלימוד יומי -חוק לישראל ,תהילים על הסדר( כפעמיים בשבוע ) .זוהר ושיעור גמרא +מוסר אני פשוט אובד עצות ומרגיש ששערי תשובה ננעלו בפניו ונשמתי בידי החיצוניים .

הרב אליהו מאדאר

לענ"ד זה עצת היצר  הרע הרוצה להפילך ח"ו וכשהוא רואה שמפריע לך, מוסיף לך עוד, וידוע שכשיש התעלות בעבודת ה'  פעמים שהיצר הרע פועל ביתר שאת. ולכן הנכון שתסיח דעתך מזה לגמרי, לא מעניין אותך אם קרא או לא,מה נעשה וכאילו לא אירע דבר, וממש תמשיך חייך ועבודת ה' שלך, כאילו הכל כרגיל ממש וכמובן תוסיף להדבק בה' וביראתו, ובלי ספק שלא יעבך ויעזור לך בקרוב 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן