שם שדי במזוזה
אין לקפל את הגליון. כיום ניתן לרכוש בתי מזוזה מחברת “ארט” שרחבים יותר.

האם ע"פ האר"י כשמשאיר שם הוי"ה וכותבן ביחד אחרי טבילה צריך לראות כל שם הוי"ה במקומו המיוחד בתיקון או שמספיק לראות צילום שם הויה אחד וממנו להעתיק?
בכל מקום צריך לראות בפסוק.
ועיין יריעות שלמה ח"ד פרק ח' סעיף ל"ג שבזמננו אין לעשות כן.