Menu
שאל את הרב
print
אא

לא זכיתי להבין את מ"ש כבודו שחצאית עד העקב זה דרך נשים קלות דעת. לפי המציאות שאני רואה (ואמת שאני משתדל לראות כמה שפחות) זה הפוך, כמה שיש יותר קלות דעת כך גודל החצאית קטן. וחצאית עד העקב זה דבר מאד מצוי אצל בנות הציונות הדתית, וכי הן קלות דעת? (ואם אכן צריך להתרחק ממנהגי הציונות הדתית, אז גם נאמר שמטפחת היא דרך נשים קלות דעת). וגם כמדומני ששמעתי ברדיו את הרב יונתן יוסף נר"ו בנו של הרב יעקב זצ"ל שאמר שאביו הקפיד שבנותיו ילכו כך. למה אם כן התכוון הרב?

הרב מצליח מאזוז

בחצאיות קצרות ממש הם בעיה הלכתית ולא רק קלות דעת כמה טפשי לראות אשה עם כיסוי ראש שאינה מגלה שערה אחת משערותיה מתהלכת בחצאית קצרצרה! טחו עינהם מראות מהשכיל לבותם.

ובכל זאת אשאלך ותודיעני על דבר אמת.

אותן בנות עם חצאיות ארוכות עד העקב ממש מבד קליל האם אינם מרשות לעמצן לדבר ולצחוק חפשי עם כל מי שבסביבתן ?! ויושבות על המדרכה בצורה שאינה מתאימה?! ומצטלמות בעלונים של דברי תורה! וכל שכן בעיתונים. 

לזה התכוונתי "בנות קלות דעת" ואולם זו לא הלכה שיש לה ראיות עם ראשונים ואחרונים זכותך להביע עמדה הפוכה ובורא עולם בוחן ליבות וכליות ויודע אם לעקל או לעקלקלות (עיין סנהדרין כ"ו ע"א)

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן